Steve Jobs imao je ekstremno visoka očekivanja. Izazvao je ljude da rade više, duže i upornije. Ponekad su njegova poslovna očekivanja mnogima izgledala nedostižno. No, tijekom godina je ostvario gotovo sve zamisli.
Razlog njegova uspjeha može se činiti banalnim, ali je bio vrlo učinkovit – nije se bojao postavljati pitanja. Kazao je kako ga nitko nikada nije odbio kada bi zatražio pomoć.
Kada pitate za pomoć, događaju se tri važne stvari:
Pokazujete poštovanje
Bez doslovnog izgovaranja, ovom gestom nekome govorite da ga poštujete i dajete toj osobi do znanja da zna i ima više iskustva od vas.
Pokazujete povjerenje
Traženjem pomoći, pokazujete da ste ranjivi, ali i da u isto vrijeme imate povjerenje u osobu kojoj se obraćate i da vjerujete da vam ona može pružiti očekivanu pomoć.
Pokazujete da ste spremni slušati
Kada nekoga pitate za pomoć, tražite konstruktivan savjet ili konkretnu akciju. Ne tražite da vam osoba s druge strane govori ono što želite, već ono što trebate čuti.
Druga osoba dobit će osjećaj ponosa i zadovoljstva što vam je pomogla, ali i vašu iskrenu zahvalnost. Dakle, korist će biti obostrana.
Ovom metodom, dobit ćete pomoć koju priželjkujete, ali i mnogo više od toga. Postat ćete osoba koja ispunjava ciljeve, a ne koja samo sanja snove koji se nikada neće ostvariti.