Svaka bi prezentacija trebala imati jasno definisani cilj, pa prije nego što se počne pripremati prezentacija, treba nastojati osvijestiti koji cilj se želi postići. Naravno, u pravilu se radi o mnogim ciljevima, ali između njih više treba staviti akcenat na jedan koji je najvažniji.
Naravno, sasvim je jasno kako svaka prezentacija istovremeno uključuje mnoge različite elemente kojima postižemo razne ciljeve. Tako će prezentacija često biti istovremeno i informativna i poučna i zabavna, te će u određenoj mjeri potaknuti slušatelja na akciju (ponekad i na izlazak iz dvorane, što je također akcija).
Zašto je važno voditi brigu o tim ciljevima?
Naime, prije početka, kao što je naglašeno, treba definisati glavni cilj prezentacije kako se ne bi dogodilo da se, zbog sporednog cilja, zanemari primarni. Na primer, tokom prezentacije publika se vrhunski zabavila, no nije upamtila gotovo ništa od sadržaja. Dakle, preopuštenim pristupom je zanemaren glavni cilj prezentacije, a to je bilo informisanje publike. Iako prilikom pripreme prezentacije treba voditi brigu o tome da u određenoj mjeri uključen svaki od ciljeva, budući da publika u pravilu voli čuti i nešto korisno i važno, zanimljivo i zabavno, obavezno je u nekoliko navrata istaći cilj koji se želi postići.
PIŠE: Adisa Tufo