Tanja Anđelković je još jedna poslovna žena koja plijeni pažnju javnosti i čiji rad nije ostao neprijemećen na prostorima bivše Jugoslavije. Direktorica je marketinga i prodaje agencije “As media” koja se bavi sprovođenjem najkreativnijih marketinških rješenja za radijsko i web oglašavanje i koja zastupa četiri vodeća komercijalna radio brenda Srbije: S1, S2, S3 i S4 , kao i internet portala S media.
Kao najuspješnija dama u medijskom biznisu dobila je priznanje “Naj žena XXI veka”. Tanja je pored priznanja za uspješnu poslovnu ženu primila i nagradu za radijski festival kojeg potpisuje Radio S, proglašen je najboljim festivalom u regionu.
Kako navodi ova inspirativna dama – o njoj najbolje govore drugi, ali sebe opisuje kao zadovoljnom i nasmijanom ženom. Za njeno zadovoljstvo i osmijeh zasigurno je zaslužna između ostalog porodica, koja joj je velika podrška, kao i poslovni uspjeh za koji smatra da uvijek može ‘još’. – Smatram da svako ko je odgovoran prema porodici i poslu, uvijek treba da teži ka višim ciljevima i većem uspjehu. A da li je teško, za sve treba uvijek mnogo odricanja, truda i rada. Tada je uspjeh zagarantovan.- navodi naša sagovornica. Kao tajnu svog uspjeha ističe dobar tim, kojeg većinski čine “žene XXI vijeka”, kao i međusobno poštovanje.
Na pitanje što je to što čini ženu XXI vijeka, uspješna poduzetnica odgovara – Znanje u svom poslu, direktnost, sposobnost da imaš argumente za sagovornika, spremnost da prihvatiš kritiku i nove informacije od saradnika i klijenata.-
Agencija zastupa radio stanice u Srbiji – S1, S2, S3 i S4, kao i crnogorske stanice: Radio S1 CG i Radio S2 CG. A s obzirom na veliki razvoj mas medija u svijetu, gđa. Anđelković ključ uspjeha vidi u širenju radijske emisione tehnike, koju danas broji blizu 40 predajnika, kao i saradnju sa tri konsultantske njemačke kuće BCI, ključ je i u razvoju i obuci uposlenih, analizi i istraživanju tržišta, muzičkom testiranju i mapiranju teritorija, gdje god da se nalaze – Srbija ili Crna Gora. Kao specifičnost poslovanja ističe partnerstvo sa 40 lokalnih radio stanica. – Kreativnost u našem poslu je ključ trajanja od četvrtine vijeka. – zaključuje uspješna direktorica.
Svoje početke uspješna menadžerica veže za studentski rad na lokalnoj televiziji, koja je pretača današnje nacionalne Happy televizije, koja je u svom sistemu imala i radio stanicu. Nakon završenog studija marketinga, zvanično prvo zaposlenje je u marketinškoj agenciji Ogilvy, odakle prelazi na radio, a s obzirom da je As medija porodični biznis, sa svojim znanjem dolazi i na čelo iste.
Tanja Anđelković, kao i mnoge uspješne žene nije se bazirala na jedno područje djelovanja, naprotiv – za njen uspjeh se veže i brend domaće kuhinje “Dolina Morave”, za koju kaže da je zapravo ljubav i želja njenog supruga. – Fabrika i zasadi sa voćem i povrćem koju su sad na 25 hektara, su u rodnom Kruševcu mog supruga. To je naša strast da pokrenemo agrarnu industriju. To svi nosimo u sobi. Što nama predstavlja i način okupljanja i druženja. A pošto imamo četvoro djece, motiv nam je bio i da njima obezbijedimo zdravu ishranu, i njima i svima koji žele da vode zdrav život. Do te mjere smo razvili taj posao, da smo došli i do velikog broja zainteresovanih, pa smo tako dobili još jedan porodični biznis. A uskoro će “Dolinu Morave” da ojača jedan kuhar za mladu i uspješnu poslovnu
ženu. – nagovještava nove projekte i biznise naša sagovornica.
Veliki broj obaveza, nekada malo vremena – Tanja uspješno pobjeđuje, a kako navodi u svemu uspjeva jer nije sama. – Moj suprug mi mnogo pomaže u svakodnevnim poslovnim i privatnim obavezama. Nas dvoje smo najbolji tim koji uz poštovanje, podršku i ljubav može sve.-
Budućnost nikada nije bila tako važna kao danas, jer ko sada propusti da se integrira u tehnološke procese, čini se da je propustio šansu – Tanja nam je odgovorila – koje su to šanse koje je iskoristila, da li se zbog nečega kaje i gdje se vidi u budućnosti. – Za svaku odluku smatram da ne treba da se kajemo. Mislim da ništa nisam propustila, jer sve može da se nadoknadi u životu. Iskoristila šansu da, u vrijeme kad sam smogla snage da sa 24 godine zasnujem porodicu, da od nule stvaram i kreiram budućnost, i privatnu, i poslovnu. A u budućnosti se vidim i dalje na čelu uspješne firme koja je više okrenuta digitalnim medijima. Za sada imamo šest radio stanica, televizuju S, portal smedia.rs, ali bih voljela da malo dublje uđemo u televizijsku produkciju, jer je to logičan nastavak dosadašnje priče. A što se tiče proširenja porodice, zašto da ne…
Projekti koji su joj najviše značili su: “Zvezde pevaju zvezde”, “5 veličanstvenih”, radijski festivali, turneje po Srbiji, sve ono što je zahtjevalo veliku organizaciju. – Volim projekte koji su veliki, gdje uživo, van programa, direktno komunicirate sa ljudima. Radio nema sliku, a na ovim događajima se sve vidi kako jeste. – zaključuje Anđelković, dodajući da ispunjenje čini ljubav prema onome što radite. – Kad voliš svoj posao, onda nikad nemaš osjećaj da si zaista na poslu. Moja djeca snimaju reklame za program. Kad ih čujem, srce mi je uvek puno.
Za kraj našeg razgovora osvrnuli smo se na žene koje planiraju pokrenuti vlastiti biznis, kojima uspješna poduzetnica poručuje – Najvažnije je napraviti dobar plan, priprema je 90% uspjeha. Važno je da se dobro posavjetuju i urade analizu, istraže konkurenciju, da skupe snagu, i najvažnije je da vjeruju u sebe.-