Kvalitetan post treba biti usmjeren na zadovoljavanje potreba i interesa publike. Stvaranje odnosa povjerenja zahtijeva dosljednost, iskrenost i pružanje vrijednosti. Slijedeći ove smjernice, možete izgraditi dublji odnos s vašom publikom i postići uspješnije rezultate u vašem marketinškom nastupu.
Prije nego što dijelimo bilo kakav post, važno je imati jasno definiranu svrhu zašto to činimo.Želimo li educirati svoju publiku o nečemu novom, istražiti tržište kako bismo bolje razumjeli njihove potrebe, ili pak jednostavno želimo pokrenuti raspravu o zajedničkim temama s našom publikom. Razumijevanje svrhe posta ključno je za stvaranje relevantnog i privlačnog sadržaja.
Kako bismo zadobili njihovu pozornost i povjerenje, evo nekoliko ključnih savjeta:
Nudite vrijednost
Vaš post treba pružiti korisne informacije, rješavati probleme idealnog klijenta. Edukativni sadržaj ili savjeti često privlače pažnju i pomažu izgraditi autoritet u vašem području.
Budite autentični
Pokažite svoju osobnost u postovima. Ljudi vole komunicirati sa stvarnim ljudima. Budite iskreni i transparentni u komunikaciji.
Osobni pristup
Osvježite postove s osobnim pričama i iskustvima. Povezivanje s publikom na emotivnoj razini često pomaže u izgradnji odnosa.
Upotrijebite vizuale
Kvalitetne fotografije, ilustracije ili videozapisi privlače više pažnje od čistog teksta. Vizualni sadržaj često ostavlja jači dojam.
Upotrijebite pitanja
Upotreba pitanja u vašim postovima može biti izuzetno učinkovita strategija za poticanje interakcije s vašom publikom. Upotreba pitanja u vašim postovima može biti izuzetno učinkovita strategija za poticanje interakcije s vašom publikom
Upotrijebite pozive na akciju
Poziv na akciju (eng. Call to Action – CTA) je važan jer potiče publiku na interakciju i konkretno djelovanje. To vam pomaže postići željene ciljeve, povećati angažman i konverzije te bolje pratiti učinkovitost vaše marketinške strategije.
Podijelite pozitivne recenzije
Pozitivne recenzije djeluju kao društveni dokazi koji potvrđuju vrijednost vašeg proizvoda ili usluge. Ova vrsta javne podrške potiče druge ljude da istraže i razmotre vašu ponudu. Kada drugi korisnici dijele svoja pozitivna iskustva, to daje dodatnu vjerodostojnost vašem poslovanju.
Kontinuirano komunicirajte
Kroz kontinuiranu komunikaciju, gradite snažniji odnos s publikom i pokazujete da vam je stalo do njihovih potreba i interesa. Slušanje njihovih komentara i povratnih informacija omogućuje vam bolje razumijevanje njihovih preferencija i omiljenih tema.
Osim toga, redovita komunikacija omogućuje vam da ostanete u tijeku s promjenama i trendovima na društvenim mrežama. To vam omogućuje prilagodbu vaše marketinške strategije kako biste ostali relevantni i privlačni svojoj publici.
O meni:
Moje ime je Rahela Vukušić Druško. Poslovna sam savjetnica i vlasnica obrta “Smart Biz Coaching”, koja pomaže malim i srednjim poduzetnicima da se pozicioniraju na društvenim mrežama, privuku ciljnu skupinu i povećaju prodaju metodama privlačnog marketinga. Vodim ih kroz čitav proces prodaje; od povezivanja s idealnim klientom do zaključenja prodaje.
Kod privlačnog marketinga, naglasak je na educiranju ciljne publike, dijeljenju korisnih savjeta, stila života i zabave. Približavamo se ljudima tako da ih zainteresiramo i povežemo s našim sadržajem.
U privlačnom marketingu ne forsiramo svoje proizvode ili usluge “svima”. Umjesto toga, već unaprijed razumijemo probleme i potrebe našeg budućeg klijenta ili kupca. Znamo kako rješenje koje nudimo može riješiti njihove probleme i pomoći im da ostvare svoje ciljeve.
U konačnici, privlačni marketing donosi korist i klijentima i vama kao poduzetniku, jer stvara održiv i kvalitetan odnos koji temeljimo na stvarnoj vrijednosti koju pružate svojoj publici.
Gdje me možete pronaći?
Rahela Vukušić Druško
Savjetnica za marketing na društvenim mrežama