Sarajevo, 28.09.2022. – U Sarajevu se sutra održava jubilarno 5. izdanje Audi B2B Run utrke, koje će okupiti brojne kompanije i rekordnih više od 1.700 trkača iz različitih industrija, spremnih da odmjere snagu i brzinu braneći boje svojih kompanija. Uz već poznate timove koji ne propuštaju ovu utrku, ovogodišnje izdanje će obilježiti veliki broj ekipa koji će se po prvi put naći u startno-ciljnoj zoni kod Ljetne pozornice Općine Novo Sarajevo.
Audi B2B Run je jedinstven događaj koji kroz trčanje na kratke staze stvara kolege i prijatelje na duge staze, naglašavajući važnost povratka na osnovne ljudske i poslovne vrijednosti. Kroz spoj sporta i druženja, utrka jača korporativnu kulturu i zadovoljstvo zaposlenika, omogućava povezivanje među poslovnom zajednicom te potiče zaposlenike na usvajanje zdravih životnih navika, kako bi lakše svladavali privatne i poslovne izazove.
Utrka je duga 5 km, što je idealna dužina jer omogućava svim učesnicima da sa lakoćom prođu kroz rutu utrke koja prolazi kroz Vilsonovo šetalište i stadion Grbavica. Mnoge ekipe se upravo upoznaju na stazi iz čega se rode prijateljstva, ali i poslovne saradnje.
Kompanija Porsche BiH sa svojim brandom Audi već petu godinu zaredom stoji uz Audi B2B Run kao naslovni sponzor.
„Izrazito sam ponosan da Audi B2B Run ove godine obara sve rekorde, a broj od više od 1.700 učesnika najbolje govori o tome koliko je sport postao neizostavan dio poslovne zajednice. Rekorde obara i Audi BH sa izvrsnim poslovnim rezultatima u 2022. godini. Ono što mi je posebno drago jeste potražnja i interesovanje ljubitelja četverotočkaša za modelima Audi
e-tron GT i Q4 e-tron, što je najbolji dokaz svjesnosti svih prednosti električnih vozila i budućnosti elektromobilnosti u Bosni i Hercegovini. Mi koji stojimo iza branda Audi ponosni smo na činjenicu da su lideri na tržištu električnih automobila upravo Audi modeli“, kazao je Miran Stambol, Audi brand menadžer.
Audi B2B Run utrka se pozicionirala kao najveći poslovno-sportski događaj i najmasovnija pojedinačna utrka u BiH. Također, događaj je u poslovnoj zajednici prepoznat kao omiljeni teambuilding, jer se nakon utrke tradicionalno održava after run party uz proglašenje
pobjednika, što omogućava bolje upoznavanje i povezivanje kolega kroz neformalno druženje.
Audi B2B Run podržavaju kompanije čija korporativna kultura ohrabruje aktivan i zdrav način života zaposlenih. Pored branda Audi, kao naslovnog sponzora utrke, partneri događaja su i Heineken 0.0, Oaza, Oriflame, R&S, Podravka i Avalon.
AUDI B2B RUN tim
PODUZETNICE.BA