• O Nama
  • Oglašavanje
  • Uslovi korištenja
  • Kontakt
No Result
Pogledaj sve rezultate
Poduzetnice
  • Naslovna
  • Vijesti
    • Teme
    • Biznis
    • Karijera
  • Pričamo o…
    • Žena koju volimo
    • Intervju
  • Creative
    • Creative Work
    • Creative Inspiration
    • Video
    • Ljepota i zdravlje
  • Kolumne
    • Biznis i Ekonomija
    • Iz pera pravnika…
    • Žene pišu
  • Networking
    • Partneri
  • Udruženje Poduzetnice IN
    • O nama
    • Statut
    • Članstvo
    • Naše aktivnosti
    • Pristupnica
    • Pitajte…
  • Najave događaja
    • Prijava-Seminari 2020
Poduzetnice
No Result
Pogledaj sve rezultate

PIERPAOLI – poznati italijanski brend na bh tržištu

by poduzetnice
26 Jula, 2020
in Intervju, Ljepota i zdravlje
0 0
Home Pričamo o... Intervju
Share on FacebookShare on Twitter

Želeći predstaviti PIERPAOLI , koji se već nekoliko godina može naći na bh tržištu, dostupan uglavnom u apotekama, a odnedavno i u facebook dućanu, na stranici Pierpaoli eco bio – BiH , razgovarali smo da Emirom Mehmedović Sadžak, koja zajedno sa suprugom Tarikom Sadžakom, vodi sarajevsku kompaniju Hercafe doo. Hercafe je ovlašteni distributer dva italijanska brenda. Saccaria (poznati visokokvalitetni italijanski esspreso) i Pierpaoli – ekološki deterdženti i kozmetika.

Kako je Emira zadužena za Pierpaoli, prorodno je bilo da nam baš ona predstavi ovaj brend.

PODUZETNICE: Vaša kompanija je već nekoliko godina generalni distributer za Bosnu i Hercegovinu, italijanskog brenda Pierpaoli. Možete li nam reći o kavim se proizvodima radi i po čemu je Pierpaoli tako poseban?

EMIRA S. Hercafe doo, je generalni uvoznik i distributer proizvoda italijanskog brenda Pierpaoli. Proizvodi koje mi trenutno nudimo na tržištu Bosne i Hercegovine su namjenjeni najmlađem uzrastu, odnosno bebama i djeci. Pierpaoli kozmetika je posebna po tome sto su njeni proizvodi 99,9% prirodni, nisu testirani na životinjama i imaju sve što je potrebno za zdravlje bebine kože. Dodala bih da postoje i neki proizvodi koje je teško naći kod drugih proizvođača, a to je recimo blagi losion koji štiti kožu djece (mogu ga koristiti i odrasli) od ujeda svih vrsta letećih insekata. To je šteta propustiti.

PODUZETNICE: Koje biste cetrifikate, koje posjeduje ovaj proizvođač, posebno izdvojili?

EMIRA S. Pierpaoli može sa ponosom govoriti o mnogobrojnim certifikatima koje posjeduje, a neke od njih koje bi posebno izdvojila su: Eco certifikat – kojim garantuje da su svi proizvodi proizvedeni sukladno propisima o ekološkoj proizvodnji i da zadovoljavaju sve uvijete propisane direktivama EU. Pored njega izdvajamo i Bio certifikat – koji potvrđuje sastav, odnosno kvalitet organskih proizvoda. Prizvodi ne sadrže nikakve alergene, naglašavamo da su gluten free.

PODUZETNICE: Kažete da su ovi proizvodi izuzetne kvalitete, da li su naišli na adekvatan odziv na bh. tržištu?

EMIRA S. Bh tržište pored visoke kvalitete proizvoda, nažalost nema veliko interesovanje za ovakvu vrstu proizvoda i zato nema mnogo odziva i potrošnje. Moram naglasiti da nismo ulagali u marketing i da je jedina reklama bilo ono što se prenosilo od usta do usta, a to je priznaćete nedovoljno.

PODUZETNICE: Kakvi su Vaši planovi za dalji proboj na bh.tržište i kako doći do svakog grada i sela u Bosni i Hercegovini?

EMIRA S. Pierpaoli ima u cilju da u daljem vremenskom periodu što više proširi prodaju i zastupljenost proizvoda na prodajnim mjestima u Bosni i Hercegovini. Do sada su se ovi proizvodi mogli kupiti samo u apotekama, ali imamo za cilj puteve prodaje proširiti. Tako da će se naši proizvodi moći i naručiti online putem web shopova na socijalnim mrežama. Smatramo da ćemo na taj način biti još pristupačniji našem ciljanom tržištu.

I ne samo to. Namjeravamo uticati i na i svijest ljudi o značaju korištenja kvalitetnih proizvoda i njihovom uticaju na zdravlje čovjeka. Kako bi došli do gradova ili sela u našoj zemlji potrebno je više pričati o kvaliteti, samom sastavu i jasno ljude uvjeriti u to sta znače i koliko vrijede Pierpaoli proizvodi. Istrajaćemo u tome.

PODUZETNICE: Znamo da linija proizvoda brenda Pierpaoli nije ograničena samo na baby kozmetiku i da je to veoma široka paleta proizvoda?

EMIRA S. Da, Pierpaoli je veoma poznat brend, koji svoje proizvode izvozi na najzahtijevnija tržišta i uspijeva zadovoljiti i najviše standarde. Pored linije za najmlađe, tu su linije za njegu kože odraslih, ali i čitav niz deterdženata i sredstava za čišćenje domaćinstva. Moram naglasiti da mi distribuiramo i profesionalne deterdžente za ugostiteljstvo i to po veoma dobrim cijenama, posebno formiranom za bh.tržište.

Dodaćemo da je trenutno u toku akcijsko (korona) sniženje cijena na kompletan baby asortiman, od 25% na dosadašnju cijenu. Treba ga iskoristiti.

PODUZETNICA.BA

Post Views: 328
ShareTweetShareSharePin
poduzetnice

poduzetnice

Poduzetnice.ba je portal pokrenut sa ciljem umrežavanja, motivisanja, informisanja, promovisanja, afirmisanja i edukacije poduzetnica i poduzetnika iz Bosne i Hercegovine i regiona.

Related Posts

O Hipokratovoj zakletvi …
Kolumna

O Hipokratovoj zakletvi …

17 Januara, 2021

Piše: dr.Lejla Cerić Džaferović, stomatolog, specijalista parodontologije i bolesti usta Nad medicinom i njenom najvećom granom - stomatologijom, na svim...

Osobe koje su imale koronavirus zaštićene su od nove zaraze kao i oni koji su vakcinisani
Ljepota i zdravlje

Osobe koje su imale koronavirus zaštićene su od nove zaraze kao i oni koji su vakcinisani

14 Januara, 2021

Novo britansko istraživanje tvrdi da su osobe koje su prebolovale koronavirus zaštićene od nove zaraze kao i svi koji su...

Imunitet najčešće ostaje jak najmanje osam mjeseci nakon oporavka od korone
Ljepota i zdravlje

Imunitet najčešće ostaje jak najmanje osam mjeseci nakon oporavka od korone

8 Januara, 2021

Ljudsko tijelo obično zadržava snažan imunološki odgovor na koronavirus najmanje osam mjeseci nakon infekcije, a potencijalno i duže, kazali su...

Zdravlje: PARODONTALNI DŽEPOVI – kako reagovati?
Ljepota i zdravlje

Zdravlje: PARODONTALNI DŽEPOVI – kako reagovati?

3 Januara, 2021

Šta je to subgingivalna kiretaža? Odgovor na ovo pitanje o kojem malo znamo, a veoma je važno za naše dentalno...

Interesantno
POSAO KOJI VOLIM: DR.LEJLA

POSAO KOJI VOLIM: DR.LEJLA

Nacrt izmjena i dopuna Zakona o radu ide u raspravu

Nacrt izmjena i dopuna Zakona o radu ide u raspravu

NVO PoduzetniceIN – ZAPOŠLJAVA

NVO PoduzetniceIN - ZAPOŠLJAVA

Najčitanije

Iz pera pravnika: RAZVOD BRAKA I PODJELA BRAČNE STEČEVINE

Iz pera pravnika: RAZVOD BRAKA I PODJELA BRAČNE STEČEVINE

3 godine ago
Iz pera pravnika: POJAM STANARSKOG PRAVA, NJEGOVA PRIMJENA I PRAVNE POSLJEDICE

Iz pera pravnika: POJAM STANARSKOG PRAVA, NJEGOVA PRIMJENA I PRAVNE POSLJEDICE

3 godine ago
Iz pera pravnika:  MJENICA I NJENA PRIMJENA U PRAKSI

Iz pera pravnika: MJENICA I NJENA PRIMJENA U PRAKSI

3 godine ago
Pisanjem protiv negativnih misli

Iz pera pravnika: KAKO DOBITI URBANISTIČKU SAGLASNOST I ODOBRENJA ZA GRAĐENJE OBJEKTA

3 godine ago
Poduzetnice

Poduzetnice.ba je platforma pokrenuta sa ciljem umrežavanja, motivisanja, informisanja, promovisanja, afirmisanja i edukacije poduzetnica i poduzetnika iz Bosne i Hercegovine i regiona.
Opširnije

  • O Nama
  • Oglašavanje
  • Uslovi korištenja
  • Kontakt

© 2018 Poduzetnice - trends & lifestyle magazine | Designed by bikt.ba.

No Result
Pogledaj sve rezultate
  • Naslovna
  • Vijesti
    • Teme
    • Biznis
    • Karijera
  • Pričamo o…
    • Žena koju volimo
    • Intervju
  • Creative
    • Creative Work
    • Creative Inspiration
    • Video
    • Ljepota i zdravlje
  • Kolumne
    • Biznis i Ekonomija
    • Iz pera pravnika…
    • Žene pišu
  • Networking
    • Partneri
  • Udruženje Poduzetnice IN
    • O nama
    • Statut
    • Članstvo
    • Naše aktivnosti
    • Pristupnica
    • Pitajte…
  • Najave događaja
    • Prijava-Seminari 2020

© 2018 Poduzetnice - trends & lifestyle magazine | Designed by bikt.ba.