Želeći predstaviti PIERPAOLI , koji se već nekoliko godina može naći na bh tržištu, dostupan uglavnom u apotekama, a odnedavno i u facebook dućanu, na stranici Pierpaoli eco bio – BiH , razgovarali smo da Emirom Mehmedović Sadžak, koja zajedno sa suprugom Tarikom Sadžakom, vodi sarajevsku kompaniju Hercafe doo. Hercafe je ovlašteni distributer dva italijanska brenda. Saccaria (poznati visokokvalitetni italijanski esspreso) i Pierpaoli – ekološki deterdženti i kozmetika.
Kako je Emira zadužena za Pierpaoli, prorodno je bilo da nam baš ona predstavi ovaj brend.
PODUZETNICE: Vaša kompanija je već nekoliko godina generalni distributer za Bosnu i Hercegovinu, italijanskog brenda Pierpaoli. Možete li nam reći o kavim se proizvodima radi i po čemu je Pierpaoli tako poseban?
EMIRA S. Hercafe doo, je generalni uvoznik i distributer proizvoda italijanskog brenda Pierpaoli. Proizvodi koje mi trenutno nudimo na tržištu Bosne i Hercegovine su namjenjeni najmlađem uzrastu, odnosno bebama i djeci. Pierpaoli kozmetika je posebna po tome sto su njeni proizvodi 99,9% prirodni, nisu testirani na životinjama i imaju sve što je potrebno za zdravlje bebine kože. Dodala bih da postoje i neki proizvodi koje je teško naći kod drugih proizvođača, a to je recimo blagi losion koji štiti kožu djece (mogu ga koristiti i odrasli) od ujeda svih vrsta letećih insekata. To je šteta propustiti.
PODUZETNICE: Koje biste cetrifikate, koje posjeduje ovaj proizvođač, posebno izdvojili?
EMIRA S. Pierpaoli može sa ponosom govoriti o mnogobrojnim certifikatima koje posjeduje, a neke od njih koje bi posebno izdvojila su: Eco certifikat – kojim garantuje da su svi proizvodi proizvedeni sukladno propisima o ekološkoj proizvodnji i da zadovoljavaju sve uvijete propisane direktivama EU. Pored njega izdvajamo i Bio certifikat – koji potvrđuje sastav, odnosno kvalitet organskih proizvoda. Prizvodi ne sadrže nikakve alergene, naglašavamo da su gluten free.
PODUZETNICE: Kažete da su ovi proizvodi izuzetne kvalitete, da li su naišli na adekvatan odziv na bh. tržištu?
EMIRA S. Bh tržište pored visoke kvalitete proizvoda, nažalost nema veliko interesovanje za ovakvu vrstu proizvoda i zato nema mnogo odziva i potrošnje. Moram naglasiti da nismo ulagali u marketing i da je jedina reklama bilo ono što se prenosilo od usta do usta, a to je priznaćete nedovoljno.
PODUZETNICE: Kakvi su Vaši planovi za dalji proboj na bh.tržište i kako doći do svakog grada i sela u Bosni i Hercegovini?
EMIRA S. Pierpaoli ima u cilju da u daljem vremenskom periodu što više proširi prodaju i zastupljenost proizvoda na prodajnim mjestima u Bosni i Hercegovini. Do sada su se ovi proizvodi mogli kupiti samo u apotekama, ali imamo za cilj puteve prodaje proširiti. Tako da će se naši proizvodi moći i naručiti online putem web shopova na socijalnim mrežama. Smatramo da ćemo na taj način biti još pristupačniji našem ciljanom tržištu.
I ne samo to. Namjeravamo uticati i na i svijest ljudi o značaju korištenja kvalitetnih proizvoda i njihovom uticaju na zdravlje čovjeka. Kako bi došli do gradova ili sela u našoj zemlji potrebno je više pričati o kvaliteti, samom sastavu i jasno ljude uvjeriti u to sta znače i koliko vrijede Pierpaoli proizvodi. Istrajaćemo u tome.
PODUZETNICE: Znamo da linija proizvoda brenda Pierpaoli nije ograničena samo na baby kozmetiku i da je to veoma široka paleta proizvoda?
EMIRA S. Da, Pierpaoli je veoma poznat brend, koji svoje proizvode izvozi na najzahtijevnija tržišta i uspijeva zadovoljiti i najviše standarde. Pored linije za najmlađe, tu su linije za njegu kože odraslih, ali i čitav niz deterdženata i sredstava za čišćenje domaćinstva. Moram naglasiti da mi distribuiramo i profesionalne deterdžente za ugostiteljstvo i to po veoma dobrim cijenama, posebno formiranom za bh.tržište.
Dodaćemo da je trenutno u toku akcijsko (korona) sniženje cijena na kompletan baby asortiman, od 25% na dosadašnju cijenu. Treba ga iskoristiti.
PODUZETNICA.BA