Teme:
- Uvod u poduzetništvo (motivacijski dio);
- Definisanje vizije, misije, ciljeva – dobro oblikovani ishodi (vježba);
- Strategija (dugoročna i kratkoročna), planovi i zadaci (vježba);
- SWOT analiza (vježba);
- Marketing plan, konkurencija, ciljane skupine, vještina prodaje (grupni rad, radionica);
- Komunikacija, PR, umrežavanje (primjeri iz prakse);
- Prihodi i rashodi, finansijski izvještaji, troškovi;
- Postavljanje teza za izradu biznis plana (predviđeno je da svaki polaznik ima priliku da u roku od 30 dana dostavi svoj biznis plan, na koji će dobiti komentar, odnosno korekcije ukoliko bude bilo potrebno – određeni vid mentoringa i održivost projekta).
Kroz navedene oblasti će se proći kroz sedam odvojenih blokova, dok će osmi blok obuhvatiti retrospektivu naučenog, uz postavljanje teza za izradu biznis plana (predviđeno je da svaki polaznik/ca ima priliku da u roku od 30 dana dostavi svoj biznis plan, na koji će dobiti komentar, odnosno korekcije ukoliko bude bilo potrebno), te pitanja koja se mogu trenutno postaviti i na koje će se dati odgovori.
Svaka polaznica/polaznik će imati na raspolaganju kompletan radni materijal, a prezentacije će svakoj polaznici/polazniku, nakon seminara, biti dostavljene elektronskom poštom.
Na svakom bloku je predviđeno da polaznice pored teorijske obuke, kroz rad u grupama, dio materije prođu kroz vježbu.
PRIJAVITI SE MOŽETE OVDJE
PODUZETNICE.BA