• O Nama
  • Oglašavanje
  • Uslovi korištenja
  • Kontakt
No Result
Pogledaj sve rezultate
Poduzetnice
  • Naslovna
  • Vijesti
    • Teme
    • Biznis
    • Karijera
  • Pričamo o…
    • Žena koju volimo
    • Intervju
  • Creative
    • Creative Work
    • Creative Inspiration
    • Video
    • Ljepota i zdravlje
  • Kolumne
    • Biznis i Ekonomija
    • Iz pera pravnika…
    • Žene pišu
  • Networking
    • Partneri
  • Udruženje Poduzetnice IN
    • O nama
    • Statut
    • Članstvo
    • Naše aktivnosti
    • Pristupnica
    • Pitajte…
  • Najave događaja
    • Prijava-Seminari 2020
Poduzetnice
No Result
Pogledaj sve rezultate

Kako koristiti TikTok za biznis?

by poduzetnice
8 Januara, 2021
in Biznis i Ekonomija, Creative Work
1 0
Home Biznis i Ekonomija
Share on FacebookShare on Twitter

Autor teksta: Aida Rosić 
Mentorica za društvene mreže ➡ aida@mozaik.ba

Znaš li da prosječan korisnik provodi skoro sat vremena dnevno na TikToku? 

Ova društvena mreža je vrlo brzo uspjela prestići gigante kao što su Facebook, Instagram i Youtube. 

U brojkama, TikTok je na svoje Android i iOS uređaje preuzelo više od 2 milijarde korisnica i korisnika. 

Nakon ovako impozantnih podataka ostaje još samo pitanje – kako možeš koristiti TikTok za svoj biznis?!

Iako ova društvena mreža nema još uvijek puno korisnika iz BiH kao Instagram ili Facebook, sada je pravo vrijeme za pozicioniranje brenda, jer sve prognoze idu u smjeru da će TikTok za godinu postati nešto što će biti standard.

A jako je važno biti među prvim brendovima. 🥳

Tri glavna načina na koje možeš koristiti TikTok za svoj biznis:

  • Kreirati vlastiti kanal i putem njega prenositi relevantne videozapise
  • Surađivati s influencerima i tako svoje usluge ili proizvode predstaviti široj publici
  • Platiti za oglašavanje na TikTok-u. Iako je oglašavanje putem TikTok-a još uvijek u beta verziji, brendovi na globalnoj razini već su prepoznali izuzetan potencijal koji ova platforma nudi u isticanju kampanja, ali i prirodno generisanom sadržaju koji jednostavnije dolazi do ciljanih skupina.

Nekoliko ideja koje možeš koristiti: 

  • Poveži organski sadržaj s TikTok oglašavanjem

Jedan od prvih korisnika, kada su velike firme u pitanju, je The Washington Post. Vjerovatno očekuješ ozbiljan sadržaj na njihovom profilu, ali naprotiv… Sjajno su se uklopili u tematiku TikToka te za plasiranje sadržaja na ovoj platformi koriste ideje Davea Jorgensona. On kreira zabavne video zapise te popularne teme u vijestima obrađuje na način da pravi kratke humoristične video zapise koji imaju i do pola miliona pregleda. 

  • Koristi Smart Video Soundtrack

Smart Video Soundtrack je besplatan kreativni alat koji nudi TikTok. Automatski kombinuje odgovarajuću muziku s tvojim videozapisom.

  • Jednostavno kreiraj profesionalni video uz Video Templates

TikTok nudi video alat koji omogućuje izradu video oglasa brže i jednostavnije od većine ostalih platformi. Proces započinje odabirom predloška i prijenosom foto materijala, teksta i logotipa. Nisu potrebne posebne vještine za uređivanja video zapisa, a prednost korištenja ovog alata je što ćeš potrošiti malo vremena na stvaranje profesionalnog videa samo jednim klikom na gumb.

  • #Hashtag izazovi

#HashtagChallenges su sjajan način promocije jer nude brzi angažman. Treba spomenuti da su upravo na taj način odlične kampanje na TikToku imali u Samsung-u i to za GalaxyA, a ovaj challenge došao je do skoro 30 miliona ljudi. Čak su i BMW i Ralph Lauren imali svoje izazove na ovoj platformi, a brojke su fascinantne.

Primjeri učinkovitih TikTok oglasa:

Zapamti da ono što oglas čini uspješnim na Facebooku ili Instagramu ne mora nužno značiti uspjeh na TikTok-u. 

Srećom, postoje brojni primjeri brendova koji dobro posluju na ovoj platformi iz kojih možeš dobiti inspiraciju.

  • Dunkin’ Donuts poznata američka kompanija za kafu uspješno je iskoristila reklamne sposobnosti TikTok-a i udružila se s popularnom influencericom, Charli D’Amelio, koja često pije kafu u svojim video zapisima. Sa samo 16 godina, D’Amelio ima preko 7 miliona pratitetelja na TikTok-u. Najava partnerstva s Dunkinom u TikTok videu pregledana je preko 59 miliona puta u manje od dva mjeseca. Iz Dunkina su objavili da su vidjeli pojačanje prodaje od 45% već prvi dan nakon objave videa.
  • Modna kompanija Guess je prva pokrenula izazov za korisnike #inmydenim, ohrabrujući ih da postavljaju video sa zanimljivih mjesta dok su obučeni u neke od njihovih proizvoda. Ovakvu strategiju bi mogle koristiti i druge modne kompanije ili kompanije koje prodaju vizuelno zanimljive proizvode.
  • Popularni proizvođač lakova za nokte Essie je kreirao branded hashtag izazov u kojem su pratioci postavljali primjere svojih zanimljivih manikura uz hashtag #exprESSIEyourself. Oglas je prikupio čak 1,4 milijarde pregleda. 😮

Mercator u Sloveniji je prepoznao ovu platformu kao odličnu priliku za novi domet u njihovom digitalnom nastupu. Ovo ljeto su pripremili komunikacijsku kampanju za TikTok koja je najavila dolazak novog tortilja čipsa.

Paralelno uz kampanju razvili su i MtikTok Akademiju, inovativnu platformu koja odgovara na želje, navike i ambicije mladih.

Radi se o prvoj inicijativi u Sloveniji koja na TikToku gradi zajednicu mladih te ih, po uzoru na „prave“ akademije, uz pomoć mentora podstiče na kreativnost i istovremeno obrazuje – kako o aktuelnim TikTok trendovima, tako i o sigurnoj upotrebi interneta. 

Za kraj…

Šta možemo naučiti iz TikTok marketinga?

Na njihovoj stranici piše: 

  • Ne pravite reklame! Pravite TikTok!
  • Stvarajte vijesti i trendove
  • Uljepšajte nečiji dan
  • Napravite nešto interesantno
  • Gradite veze

Sretno 😊 

Koristite li vi TikTok?

Evo dobre prilke za djevojčice iz BiH i Srbije, od 13 do 19 godina, koje mogu kreirati online sadržaje uz pomoć TikToka i prijaviti se na ovaj poziv u loncu: GIRLS ADVANCE LAB: 35.000 EUR za inovativne ideje mladih iz BiH i Srbije.

IZVOR

Post Views: 92
ShareTweetShareSharePin
poduzetnice

poduzetnice

Poduzetnice.ba je portal pokrenut sa ciljem umrežavanja, motivisanja, informisanja, promovisanja, afirmisanja i edukacije poduzetnica i poduzetnika iz Bosne i Hercegovine i regiona.

Related Posts

U Sarajevu počeo sa radom Kreativno-edukativni centar “KREATIVNE ZVJEZDICE”
Creative Work

U Sarajevu počeo sa radom Kreativno-edukativni centar “KREATIVNE ZVJEZDICE”

17 Januara, 2021

Kreativno-edukativni centar „Kreativne zvjezdice“ nastao je iz velike želje i entuzijazma da svoja znanja i kapacitete kao profesionalci iz oblasti...

ODNOS MARKETINGA I ODNOSA SA JAVNOŠĆU
Biznis i Ekonomija

ODNOS MARKETINGA I ODNOSA SA JAVNOŠĆU

5 Januara, 2021

Odnosi s javnošću se još nisu afirmirmisali kao naučno, odnosno stručno područje već se i dalje najčešće doživljavaju kao svojevrsni...

ŠTA ĆE BITI S KAMATAMA: Kako će banke pregurati pandemijsku zimu, koje su posljedice za klijente
Aktuelno

ŠTA ĆE BITI S KAMATAMA: Kako će banke pregurati pandemijsku zimu, koje su posljedice za klijente

24 Novembra, 2020

Sumorne slike nad bh. ekonomijom znatno utječu i na bankarski sektor koji se i dalje diči da je najsnažniji njen...

BEECREATIVE: Je li freelance alternativa ili nova norma?
Creative

BEECREATIVE: Je li freelance alternativa ili nova norma?

22 Novembra, 2020

U jeku novog vala pandemije COVID19 radnih mjesta je sve manje, redovi za biro su sve veći, a nemali je...

Interesantno
Ambasada Sjedinjenih Američkih Država u BiH dodeljuje male grantove za jačanje prava i položaja žena

Ambasada Sjedinjenih Američkih Država u BiH dodeljuje male grantove za jačanje prava i položaja žena

Imunitet najčešće ostaje jak najmanje osam mjeseci nakon oporavka od korone

Imunitet najčešće ostaje jak najmanje osam mjeseci nakon oporavka od korone

CORONA TIME: EVOLUCIJA!?

CORONA TIME: EVOLUCIJA!?

Najčitanije

Iz pera pravnika: RAZVOD BRAKA I PODJELA BRAČNE STEČEVINE

Iz pera pravnika: RAZVOD BRAKA I PODJELA BRAČNE STEČEVINE

3 godine ago
Iz pera pravnika: POJAM STANARSKOG PRAVA, NJEGOVA PRIMJENA I PRAVNE POSLJEDICE

Iz pera pravnika: POJAM STANARSKOG PRAVA, NJEGOVA PRIMJENA I PRAVNE POSLJEDICE

3 godine ago
Iz pera pravnika:  MJENICA I NJENA PRIMJENA U PRAKSI

Iz pera pravnika: MJENICA I NJENA PRIMJENA U PRAKSI

3 godine ago
Pisanjem protiv negativnih misli

Iz pera pravnika: KAKO DOBITI URBANISTIČKU SAGLASNOST I ODOBRENJA ZA GRAĐENJE OBJEKTA

3 godine ago
Poduzetnice

Poduzetnice.ba je platforma pokrenuta sa ciljem umrežavanja, motivisanja, informisanja, promovisanja, afirmisanja i edukacije poduzetnica i poduzetnika iz Bosne i Hercegovine i regiona.
Opširnije

  • O Nama
  • Oglašavanje
  • Uslovi korištenja
  • Kontakt

© 2018 Poduzetnice - trends & lifestyle magazine | Designed by bikt.ba.

No Result
Pogledaj sve rezultate
  • Naslovna
  • Vijesti
    • Teme
    • Biznis
    • Karijera
  • Pričamo o…
    • Žena koju volimo
    • Intervju
  • Creative
    • Creative Work
    • Creative Inspiration
    • Video
    • Ljepota i zdravlje
  • Kolumne
    • Biznis i Ekonomija
    • Iz pera pravnika…
    • Žene pišu
  • Networking
    • Partneri
  • Udruženje Poduzetnice IN
    • O nama
    • Statut
    • Članstvo
    • Naše aktivnosti
    • Pristupnica
    • Pitajte…
  • Najave događaja
    • Prijava-Seminari 2020

© 2018 Poduzetnice - trends & lifestyle magazine | Designed by bikt.ba.