Evidentno je da su mnoge marketinške kampanje naprečac zaustavljene i činile se pomalo besmislenim u danima kad je većini privrednih subjekata bio zabranjen rad. Kreirane su neke druge, sukladne danima kroz koje smo svi prošli.
Činjenica je da su svi, manje ili više bili zatečeni situacijom i da, osim za goli opstanak, teško da se mogla kreirati kampanja i planirati eventualne kupovine, bilo čega osim hrane i različitih higijenskih potrepština. Sad, kad se polako labave preventivne mjere i naslućuje se skori kraj rigoroznim zabranama, sve više želimo da se situacija normalizuje i da razmišljamo onako kako smo razmišljali u vremenu “prije corone”.
Vjerujemo da će takvo nešto biti moguće, ali kako niko od nas više nije isti, moraćemo se veoma brzo prilagoditi specifičnim zahtjevima tržišta i prilagoditi marketing strategije novonastaloj situaciji.
Iz razgovora sa ambicioznim kreativcima marketinške agencije BrandWorks saznali smo da mali tim entuzijasta, cijelo vrijeme trajanja “corona vanrednog stanja”, vrijedno radi na pripremama i revidiranju marketing strategija za svoje klijente i priprema nove priče.
Naši klijenti su mali obrti, te mikro i mala preduzeća i svaka pojedinačna priča koju želimo ispričati je veoma posebna i vrijedna da joj se posveti posebna pažnja. Radimo ovaj posao sa ljubavlju i sigurni smo da će svaki od naših klijenata doći do potencijalnog kupca svojih proizvoda ili usluga, što nam u konačnici i jest cilj, saopćili su nam iz BrandWorksa, mlade marketinške agencije sa Ilidže, koja osim usluga digitalnog marketinga, trenutno nudi i usluge kreiranja marketing strategije i brendiranja.
Društvene mreže su danas postale odlične platforme za oglašavanje. Usluga oglašavanja na socijalnim mrežama uključuje sve što je potrebno da se kampanja pokrene i počne da daje rezultate, najprije pronalaženjem adekvatne publike koju će zainteresovati određeni proizvodi ili usluga, koja će na taj način može postati potencijalni kupac ili mušterija. Ako odlučite da koristite marketing putem društvenih mreža, na taj način ćete definitivno povećati obim prodaje; a ukoliko se odlučite da ne koristite ovaj vid komunikacije, definitivno ćete zaostati za konkurencijom, dodali su na kraju naši sugovornici i pozvali vas da ih, ukoliko već nemate kreiranu svoju marketing strategiju komunikacije sa potencijalnim tržištem, što prije kontaktirate.
PODUZETNICE.BA