Za poduzetnice.ba govorila je poduzetnica iz Srbije, organizatorica manifestacije “Izbor Naj žene XXI veka”, osnivačica agencije za marketing AIRL NIVO, organizator programa kulturnih aktivnosti – Slađana Petrović.
Šta bi o Vama trebala znati bosanskohercegovačka, ali i šira javnost?
Bosanskohercegovačka javnost bi se prije svega trebala upoznati sa vizijom i ciljem manifestacije NAJ ŽENA. Mi se trudimo da predstavimo poslovanje jedne žene. Oslikavamo poslovne težnje i htjenja da domaćoj i inostranoj javnosti omogućimo još jedno u nizu druženje sa poznatim poslovnim ženama iz različitog proizvodnog poslovnog sistema u njihovim uslugama i djelatnostima. Manifestacija NAJ ŽENA zauzima internacionalni značaj, po mnogo čemu opravdava epitet izuzetnog ekonomsko komercijalnog marketinškog događaja u ovom dijelu Evrope.
Organizatorica ste dodjele priznanja za „Naj ženu XXI veka, osnivačica ste agencije za marketing AIRLI NIVO – kako je počela vaša priča?
Moja priča počela je vizijom i željom da spojim sve poslovne žene, koje razmišljaju slično, da podijele međusobna iskustva, organizuju zajednička druženja, samim tim radimo na poslovnom umrežavanju, koji je od izuzetnog značaja za uspješno poslovanje.
Koje događaje smatrate ključnim za razvoj Vaše karijere, šta je u tim događajima bilo posebno?
Svaki događaj bio je nešto posebno gdje sam učila i sticala dobre mentore.
Najbolja preporuka su dobitnice nagrade, mada ja uvijek mislim da može bolje i više, svake godine se nadogradim.
U jednom od svojih intervjua ste naveli da Vas je kroz posao vodila motivacija da pružite ženama mogućnost okruženja u kojem će se upoznati, družiti, surađivati. Osamnaestu godinu poslije, ukoliko se ne varamo – da li ste uspjeli u svojim nastojanjima?
Da, veoma mi je drago kako je ideja promovisanja uspješnih žena zaživjela na Balkanu, ali mi je posebno važno da se ta ideja ne zaustavi ovdje već proširi na širem geografskom području.
Nosite na sebi veliku organizaciju dodjele navedenog priznanja i nakon toliko godina rada sa ženama, ali i muškarcima – koje karakteristike su po Vama presudne za uspjeh jednog lidera, poduzetnika, odnosno poduzetnice?
Za uspjeh jednog lidera, najvažnija je upornost, samim tim i istrajnost. Uspješnog lidera, u našem slučaju poduzetnicu krase osobine snalažljivosti, druželjubivosti, sposobnost dobre organizacije, komunikativnoist i ono što je zapravo najbitnije harizmu.
Šta krasi „naj ženu našeg vijeka“?
NAJ ŽENU krase osobine požrtvovanosti, istrajnosti, orgomna harizmatičnost, želja za uspjehom, i također solidarnost i podrška drugim ženama. Ideja je da radimo svi kao zajednica, kao velika porodica.
Koje su žene Jugositočne Evrope, od prve dodjele do danas na Vama ostavile najviše traga?
Apsolutno svaka dobitnica je podjednako važna za našu zajednicu. Ja , kao direktorica, ne bih smjela izdvojiti neku po imenu, ali recimo, da su me na neki način zaintrigirale žene koje nesebično predlože sljedeću dobitnicu nagrade i koje podjednako kao prijatelj događaja nastave da podržavaju ovakav vid predstavljanja jedne poslovne žene.
Znamo koliko je danas teško biti poduzetnik u našoj ekonomiji, ali koliko je teško biti poduzetnica?
U današnje vrijeme se mnogo govori o rodnoj ravnopravnosti, čime smo i sami utjecali na to da je sada je za razliku od početka našeg rada mnogo lakše. Podrazumjeva se da žena pored porodičnih obaveza, može raditi i zarađivati isto koliko i muškarac.
Za kraj kakav je vaš stav o pozitivnom stavu u životu i poslu – poruka za poduzetnice?
Poruka za sve dame, kada nemate kome vjerujte svojoj intuiciji, Ona je skup svih informacija koje je Vaš um obradio tokom života.
poduzetnice.ba