Privredna komora Kantona Sarajeva, u okviru programa unaprijeđenja institucijske i poduzetničke infrastrukture (poticaj i razvoj male privrede Ministarstva privrede Kantona Sarajevo) – Centra za poduzetništvo i inovacije poziva Vas na besplatnu radionicu na temu: OBUKA ZA POSLOVNO-TEHNIČKE SEKRETARE.
09-10. mart, u prostorijama Komore, sa početkom u 10.00 sati
Prvi utisak koji firma ostavlja na svoje klijente i poslovne saradnike može biti presudan za njeno uspješno poslovanje. Posao poslovno-tehničkog sekretara je zanimljiv, izazovan i zahteva multidisciplinarne vještine u obavljanju posla. Ako ste ambiciozni, spremni da postanete vrijedan resurs svake firme, organizator posla i desna ruka upravljačkog kadra, ovladajte praktičnim znanjima i vještinamana na obuci za poslovno-tehničkog sekretara.
Kome je obuka namjenjena: Poslovno-tehničkim sekretarima, osobama koje su zaduženje za organizaciju i koordinaciju poslovanja, projekt asistentima, šefovima kabineta, administrativno-finansijskim koordinatorima, ličnim asistentima, izvršnim asistentima, finansijskim asistentima, office menadžerima i ostalom administrativnom osoblju koje u svom svakodnevnom poslu komunicira sa poslovnim partnerima. Nakon završene obuke učesnici će dobiti kontakt podatke predavača na koje će mu se moći obratiti sa pitanjima u periodu od godinu dana nakon obuke.
Predavač: Željka Pilipović Vuleta, agencija Obrazuj.se, dugi niz godina se realizira edukacije iz oblasti finansija i motivacije mladih u postupku traženja pronalaženja posla. Od 2003. godine radi za Agenciju Spektra, Agencija za posredovanje pri zapošljavanju, gdje jeradila na projektu YEP u privatno-javnom partnerstvu sa Zavodom za zapošljavanje RS kao konsultant i voditelj kluba za traženje posla.
Sadržaj radionice:
- Upravljanje, čuvanje i arhiviranje poslovne dokumentacije (prijem, zavođenje, razvrstavanje dokumentacije, slanje i prijem pošte);
- Učestvovanje u pripremi i slanju ponuda, ugovora (sadržaj i arhiviranje ugovora sa kupcima i dobavljačima);
- Poslovna tajna, način zaštite tajnih podataka, postupak i korištenje tajnih podataka;
- Priprema dnevnih, nedeljnih, mjesečnih i drugih statističkih izvještaja, kao i specijalnih izvještaja po zahtjevima direktora ili odbora;
- Korporativna korespodencija (poslovna korespodencija i komunikacija);
- Praćenje i priprema tenderske dokumentacije;
- Priprema i slanje računa (račun/faktura/poreska faktura, fiskalni račun, pragovi,vođenje dokumentacije za fiskalnu kasu);
- Korespodencija sa bankama i poslovi plaćanja (virman ili e – banking, devizna i BAM plaćanja, ovlašćenja, izdavanje kartica, praćenje izvoda i njihovo knjiženje);
Blagajna (obrada putnih naloga, blagajnički dnevnik, nalog za naplatu, nalog za isplatu, ček); - HRM izrada ugovora o radu, praćenje i evidencija (upoznavanje sa radnim odnosima i izrada rješenja, prijava i odjava zaposlenih, primopredaja dokumenata, prisutnosti na radu, matična knjiga radnika, dosije);
- Vođenje dokumentacije vezane za bezbjednost i zaštitu na radu;
- Procjena rizika na radnom mjestu (pojedinačno za svakog zaposlenog);
- Testiranje i dodjela certifikata.
Detaljnije informacije o radionici možete dobiti na tel. 250-117,250-190,250-131, ili putem e-mail-a: lejlah@pksa.ba, irenac@pksa.ba, dinov@pksa.ba.
Prijavu za učešće na radionici možete poslati na gore navedene mail-adrese ili na fax. broj 033/226-717 do 02.marta t.g.
Za sve polaznike obezbjeđeno je osvježenje i lagani obrok, pisani materijal i potvrda o učešću na radionici.